پایگاه خبری صبح بافق

۲۷ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حامد فتاحی مسئول محیط زیست و بهداشت شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز در حاشیه جلسه کمیته ارتقاء سلامت شرکت در دفتر مدیرعامل برگزار شد،با توجه به اوج گیری سویه جدید بیماری کرونا و ورود ” امیکرون ” به کشور، مصوبات این جلسه را در راستای پیشگیری و مبارزه با کرونا به شرح ذیل اعلام نمود:

– تمامی پرسنل ملزم به استفاده از ماسک در شرکت هستند و واحد حراست نیز از ورود افراد بدون ماسک به ساختمان شرکت و بخش های مختلف مجموعه جلوگیری خواهد کرد.

– با توجه به آنکه یکی از راههای جلوگیری از ابتلا و کاهش عوارض و خطراتی که منجر به ابتلای کرونا می شود تزریق واکسن است طبق مصوبه این کمیته ، پرسنلی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند،تمامی مزایای رفاهی آنان تا زمان دریافت واکسن تعلیق خواهد شد و پس از آن می توانند مجدد مزایا را دریافت کنند.

– ماهانه یک بسته ماسک ۵۰ عددی به پرسنل تعلق خواهد گرفت. همچنین ماسک در اختیار واحد انتظامات قرار خواهد گرفت تا هیچ فردی بدون ماسک در مجموعه نباشد.

– تولید محتوا در زمینه پیشگیری از کرونا و نصب پوستر و بنر در سطح شرکت و شهر توسط واحد روابط عمومی با همکاری واحدhse

– فعالیت هتل نیکان بصورت بیرون بر

– لغو کلاس های آموزشی به مدت ۲ هفته

– تعطیلی سالن های سرپوشیده به مدت ۲ هفته

– پرسنلی که دارای علائم بیماری می باشند به پزشک معتمد مجموعه در بهداری یا درمانگاه آهنشهر مراجعه کنند تا به مرکز بهداشت برای تست پی سی آر ارجاء داده شوند و تا زمان اعلام جواب تست در محل کار خود حضور نخواهند یافت و کارکرد آنان نیز تایید خواهد شد.

همچنین افرادی که تست آنان منفی شده از زمان بروز علائم و انجام تست به مدت ۷ روز کارکرد آنان تایید خواهد شد و پس از آنان با مراجعه به پزشک معتمد مجموعه در صورت رفع علائم مجوز برای حضور در محل کار به آنان داده می شود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه