پایگاه خبری صبح بافق

۲۷ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق بمناسبت دهه فجر ویوم الله ۲۲بهمن بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:


بسمه تعالی
خدارا شاکریم که ما را درعصری قرار داد که آرمانهای تمام انبیاء و ائمه معصومین(علیهم السلام) و ثمره خون شهیدان وتلاش علما و نیکانِ تاریخ در حال تحقق است و فواره ظلم وکفر که تا آخرین حد باطل خود قد کشیده، برای همیشه درحال فروریختن ونابودی است.
اکنون فجر نهضت جهانی آخرین برگزیده الهی است که سالهاست آغاز شده و به سرعت در حال گسترش وتسخیرخردها ودلهای ستمدیدگان وحق جویان عالم است.
خداوند در این رستاخیز بزرگ، ملت ایران را برگزید تا با رهبری امام خمینی کبیر و امام خامنه ای عزیز ، مشعل فروزان اسلام ناب محمدی(ص) را درظلمتکده شرک و بیدادگری بر دلهای تشنه حقیقت وخسته از سرگرمی های پوچ وبی حاصل بتاباند.
با گذشت بیش از۴۰ سال از فتح سنگرهای بزرگ و پیشرفتهای شگرف، همچنان “انفجار نور” باسلامت و صلابت روز اول، دلهای ملتها را جذب و پشت ستمگران را خم و طومار ظلم را در حال برچیدن است.
ملت ایران در این سالها رنجهای فراوان کشیده لکن دستاوردهای فراوانی در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و… داشته وتوانسته ازانقلاب اسلامی چون جان خود حفاظت نماید.
البته بوده اندکسانی که بدون درک صحیح از ماهیت این انقلاب و بدون ایمان به آرمانهای آن روزگارى با این حرکت عظیم همراه شدند و اینک خسته و فرسوده و پشیمان منفی می بافند و انتظار پایان انقلاب را می کشند درحالی که هر روز و هرلحظه ، انقلاب اسلامی با نشاط و قوت بیشتر دلهای ملتها را جذب و سنگرها را فتح می کند و زمینه را برای ظهور آخرین منجی آماده می سازد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق درآغاز چهل وچهارمین فجرانقلاب اسلامی همراه و همگام با ملت ایران میثاق خود را با امامین انقلاب و خون شهیدان تجدید نموده و از مردم شریف و شهیدپرور بافق دعوت می کنددرجشن پیروزی انقلاب اسلامی وراهپیمائی خود رویی هر چه باشکوه شرکت نموده و باردیگرصالحان و اولیاء وامام و شهیدان را شا د و دشمنان را عزادارو مأیوس نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه