پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حمیدیان در این نشست، ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر گفت: یکی از کارهای جدی که باید برای جامعه بازنشستگان حوزه فولاد در منطقه بافق انجام دهیم این است که پایگاهی مشخص ایجاد کنیم و از این ظرفیت عظیم تجربه بهره حداکثری ببریم.

مشاور مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ایران ارائه راهکار را یکی از مهم ترین مسائل در حل مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که به آن زیاد توجه نشده موضوع سرمایه گذاری است و همین سرمایه گذاری اندکی که توسط شرکت معدنچیان صورت گرفته اگر با جدیت بیشتری پیگیری می‌شد خیلی از موضوعات حل شده بود. باید بتوانیم با تجمیع سرمایه ها کارهای سودآوری را انجام دهیم که زمینه‌ساز توسعه شرکت و شهر باشد و از نتایج همه بهره‌مند شویم.

در ادامه این نشست ، ابراهیم غلامرضاپور معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) گفت: در راستای پیگیری مشکلات جامعه بازنشستگی شرکت کمیته ای به نام کمیته درمان تشکیل و تمام مسائلی که این قشر دارند جمع آوری و در این کمیته بررسی و با ارائه راهکار و کمک به آنها مشکلات آنها را مرتفع می کنیم.

معاون منابع انسانی شرکت در پایان اظهار داشت: عمده مشکل ما در حال حاضر دیابت داروهای غضروف ساز و پروستات است که وقتی به آمار نگاه می کنیم بیشتر بازنشستگان از این بیماری ها رنج می برند.

محمدتقی آقایی نماینده بازنشستگان شرکت سنگ آهن مرکزی هم در این نشست گفت: بازنشستگان شرکت سنگ آهن یکی از بی حاشیه ترین، آرام‎ترین و نجیب ترین بازنشستگان صندوق فولاد هستند و دلیل آن هم این است که هیچ گونه تنشی برای شرکت و صندوق نداشتیم.

محمدرضا رضایی پور عضو هیئت مدیره شرکت معدنچیان هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه ۶ هزار نفر از پرسنل شرکت و بازنشستگان عضو شرکت تعاونی معدنچیان هستند از شما تقاضا می کنیم مناقصه و مزایده از طریق ترک تشریفات به معدنچیان واگذار تا سود آن هم به سهامداران واگذار شود.

ارسال دیدگاه