پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: آیت الله جوادی آملی می فرماید اگر این نظام آسیب ببیند لعنت ابدی دامن گیر ما می شود. مقام معظم رهبری در دیدار تصویری خود با مردم آذربایجان تاکید بر استمرار حرکت انقلاب و انقلابی و این حفظ و استمرار انقلاب و فعالیت های آن را از خود انقلاب مهم تر دانستند.

وی در ادامه افزود: رهبری در این دیدار فرمودند کسی که زندگی اشرافی داشته یا دم از تسلیم می زند نمی تواند به انقلاب پایبند باشد. آلودگی و علاقه مندی به دنیا و تسلیم در برابر دشمن دو ویروس مهلک برای روحیات انقلابی جامعه است.

سعادت فر تصریح کرد: حرف های انقلابی را چه کسی باید بزند؟ حرف انقلابی یک مطلب است اما اینکه حرف انقلابی را از چه شخصی بشنویم و بپذیریم نکته مهمی است. اگر اشراف و اهل تسلیم پشت تریبون قرار گرفتند ولو حرف انقلابی هم بزنند سراب انقلابی را نشان می دهند نه راه انقلاب را.

امام جمعه بافق به تریبون دار شدن برخی زالوصفت ها و اشراف زادگان در جامعه اشاره و بیان داشت: برخی اشراف و اشراف زادگان، سلبریتی ها و سرمایه داران زالو صفت امروز تریبون دار و شعارهای انقلابی را مورد سوال و بازخواست قرار داده که متاسفانه الگوی جامعه شده و باید مراقب بود که برخی از تربیت یافتگان شرق و غرب که خطر آنها از رضاخان و محمدرضا سختر و مهلک تر است تریبون دار جامعه و جزء الگوها و اسوه های جامعه شوند.

سعادت فر در خصوص جشنواره فیلم و تبدیل شدن آن به کانون مدولباس نیز اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر که با پول بیت المال و به عنوان مبلغ انقلاب باید باشد چرا امروز باید تبدیل به کانون ترویج مدلباس، مدل مو، مدل های فرنگی و مدل هایی که خانواده شهدا و خون شهدا را هدف گرفته است؟ علما،بزرگان و مسئولین ما باید در این قصه دغدغه و سکوت را شکسته و با افراد برخورد شود.

امام جمعه بافق به اهانت پلیس هند به شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که یکی از پلیس های هند عکس سردار شهید سلیمانی را آتش زد با خشم مردم مواجه شد که فرمانده آنها عکس مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی را در دو دست خود گرفته و دستور می دهد هم مردم و هم پلیس راه افتاده و این تصاویر را نصب کنند.

وی ادامه داد: مردم و مسئولین باید مسئله امربه معروف و نهی از منکر را جدی گرفته که خطر ویروس گناه به مراتب از ویروس کرونا بدتر است. مسئولین ویروس کرونا را مدیریت کردند و این جای سوال است که چرا ویروس گناه و حرام خواری رعایت نمی شود.

سعادت فر به در اختیار داشتن دشمن به دو ابزار فشار اقتصادی و عملیات رسانه ای هم اشاره و ابراز امیدواری کرد: امروز در جامعه ما دومافیای اقتصادی و رسانه ای وجود دارد که پا روی حلقوم انقلاب و انقلابی ها گذاشته و اجازه رشد و پیشرفت را به خیال خام خود می خواهند بگیرند، غافل از اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیات انقلابی مردم، صبرواستقامت و خنثی کردن تحریم ها روز به روز قله های پیشرفت و ترقی را طی خواهد کرد.

خطیب جمعه بافق گفت: مردم گول این وسوسه های رسانه ای و دروغ و شایعه پراکنی ها و کسانی که می خواهند مردم را نسبت به انقلاب دلسرد کنند نخواهند خورد و ملت مومن، متدین و انقلابی در این نظام طی تدابیر حکیمانه امام امت رجای واثق دارد که قطار انقلاب در مسیر مستقیم قله های ترقی را یکی پس از دیگری طی و یگانه ابرقدرت معنویت،علم، صنعت و اقتصاد در کره خاکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سعادت فر در پایان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز جامعه اسلامی را رنج می دهد بحث ربا است، ربا در نظام اقتصادی معنویت را در جامعه هدف گرفته است. مسئله ربا اینگونه نیست که فقط اقتصاد و اشتغال را هدف و مثل یک زالویی خون اقتصاد را بمکد ربا خون معنویت را هم می‌مکد.

انتهای پیام/ ع.ع

ارسال دیدگاه