پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

چرا جلسات کارگروه مطالبات مردمی تعطیل شد
اولین بار جلسات کارگروه مطالبات مردمی پس از اعتصابات سال ۹۳ برگزار گردید و چند سال نیز ادامه داشت. به صورتی که در آخرین جلسات، تعداد مردم و کارگران حاضر در جلسه کمتر از یک اتوبوس بوده و کم کم کلا تعطیل شد. اما چرا جلسات کارگروه به این حال و روز افتاد و سپس تعطیل شد؟
۱- مردم در این جلسات که با حضور نماینده بومی آقای صباغیان و رییس شورای شهرستان(محمد رنجبر) و اعضای شورای شهر برگزار می گردید، پیگیری مشکلات اساسی خود را نمی شنیدند و صرفا جلسات سیاسی، حزبی و باندی شده و برای ضربه به جریان های سیاسی رقیب از آن استفاده می شد.
۲- مردم هیچ خروجی واقعی و ملموسی از این جلسات را در شهر و زندگی خود لمس نکردند و از سمت دیگر شاهد بدتر شدن وضعیت سنگ آهن و فاصله گرفتن رقبای معدنی بودند.
۳- مردم که در این جلسات صرفا شاهد فریادهای نمایشی و دعوای زرگری مسئولین بودند؛ دریافتند در این جلسات جایی برای آن ها نیست. و از سوی دیگر امیدی به حل شدن مشکلات با فریادکشی و قداره بندی نداشتند.
۴- مردم مشاهده کردند که با روی کار آمدن مدیرعامل هم جناح با آقایان مسئول دیگر از همان فریاد ها هم خبری نیست و برای همین هم مردم و هم مسئولین به این رسیدند که نیازی به این جلسات نیست.
در نهایت باید گفت اصلی ترین نکته در تعطیلی این جلسات و عدم توجه مردم به کارگروه این بود که از کارگروه مطالبات مردمی به کارگروه مطالبات حزبی،باندی و جناحی تبدیل شده بود.

هیئت تحریریه صبح بافق

ارسال دیدگاه