پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

در حسرت دولت جوان انقلابی

اوّلاً تحوّل لازم است و نیاز امروز ما است؛ ثانیاً تحوّل ممکن است؛ ثالثاً راه ایجاد تحوّل عبارت است از تشکیل یک دولت معتقد به تحوّل و معتقد به عنصر تحوّل‌آفرین، یعنی عنصر جوان نخبه‌ی مؤمن انقلابی
امام خامنه ای ۱۴۰۰/۲/۲۱

خرداد ۱۴۰۰ مردم ایران زمین با انتظار “تحول” در معیشت و فرهنگ، آیت الله رییسی را به عنوان هشتمین منتخب خود برگزیدند. تحولی که لازمه آن تکیه بر نیروهای جوان با روحیه انقلابی بود. اتفاقی که تا حدی در انتخاب وزرا رخ داد اما در ادامه و برای انتخاب مدیران میانی با کندی و انحرافاتی صورت گرفت.

به شکلی که مردم پس از گذشت ۶ ما از استقرار دولت هنوز چشم به راه این تحول مانده و امیدشان روز به روز کمتر می شود.

در این میان استان و شهر ما نیز مستثنی نیست. مردم نجیب بافق که در انتخابات ۹۶ هم بیشترین رای را به جناب رییسی داده بودند انتظار تحولی شگرف به خصوص در در حوزه مدیران دولتی شهر را داشتند ولی شرایط کنونی چیز دیگری را به نمایش گذارده و در این دولت مدیرانی برای شهر انتخاب شدند که یا از تفکر دهه هشتاد و دولت احمدی نژاد بودند و یا از آن ها تجربه تلخی برای این شهرستان به جا مانده بود.

تغییراتی که صرفا برای آن انجام پذیرفت که قسم آقایان مسئول استان برای تغییرات راست باشد چنانچه حتی به حذف معدود مدیران توانمند دوره قبل نیز انجامید و گویی این شهر یتیم از آن تحول وعده داده شده مانده است.

اتفاقی ناگوار که نتیجه اش نه با گذشت زمان زیادی بلکه در همین مدت کوتاه گرد نا امیدی را بر چهره شهر نشانده، حال این متن نه بدان معناست که مردم انقلابی بافق از این قصه پرغصه سر خم کرده باشند بلکه از مسئولین کشوری درخواست دارند تا به این شهر صرفا نگاه اقتصادی نداشته باشند و تحول واقعی مدنظر ولی امر مسلمین و رییس جمهور انقلابی صورت پذیرد.

هیئت تحریریه صبح بافق

ارسال دیدگاه