پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ پس از دستور خاتمی؛ از سران فتنه ۸۸ که موجب تحریم‌ها علیه مردم ایران شد و یکی از اصلی‌ترین عوامل روی کار آمدن دولت روحانی، فعالیت چراغ خاموش اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها برای ناکارآمد نشان دادن دولت نوپای آیت‌الله رئیسی آغازشده است.

قبلاً برخی اخبار دیگر نیز نمایانگر آن بود که اصلاح‌طلبان صرفاً ۶ ماه سکوت می‌کنند تا با گذر زمان مردم نقش آن‌ها در مشکلات کنونی را فراموش کرده و سپس به‌عنوان منجی وارد صحنه شوند، حال پس از گذشت ۶ ماه از آغاز دولت، ورود اصلاح‌طلبان با پروژه سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن دولت و ناامید سازی در بستر رسانه و فضای مجازی سراسر کشور ازجمله بافق مشهود است.

پروژه‌ای که سران اصلاحات و دولت روحانی در کاخ‌های نیاوران برای تسخیر مجلس تنظیم و برای عوامل “کف میدان ” ارسال کردند. در بافق اما در چند هفته اخیر اصلاح‌طلبان شناسنامه‌دار که حتی یک‌بار از اوضاع بد معیشتی مردم در دولت دست‌نشانده خود ننوشته و به خوابی زمستانی رفته بودند زنده شده و امید مردم را نشانه رفتند.

جالب آنکه همین افراد “کف میدان ” اصلاحات با توجه به روند کند انتصابات در اغلب جلسات تصمیم سازی شهر نیز حضورداشته و کارشکنی می‌کنند که تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. این کف میدان از مریدان عامل انحراف احمدی‌نژاد (علی یعقوبی) تا اعضای حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت، تنها برای ناامید سازی مردم از دولت مردمی شکل‌گرفته؛ افرادی که زخم مدیریت سرانشان هنوز تن آزرده ملت را رنج داده و روزبه‌روز سفره‌شان را کوچک‌تر کرده است.

این جریان‌ها که با از دست دادن شریان اقتصادی خود در بافق جیغ بنفششان به هوا رفته و خلاف شعارهایشان، بی‌ادبانه در پی تخریب هر مخالفی، نه به دنبال منافع مردم مظلوم بافق‌اند و نه به دنبال بومی‌گرایی که اگر بودند چرا خود عملاً رپورتاژ دهنده یک غیربومی شده‌اند و یا از احوال کارگران فولاد ابویی و معدن کوشک نمی‌نویسند. مردم هم می‌فهمند که این جریان‌ها صرفاً به دنبال منافع ازدست‌رفته خود هستند وگرنه حداقل صدایی از این آقایان در مقابل رشد منفی ۳ دهم درصدی سنگ‌آهن در دهه ۹۰ درمی‌آمد.

مردم مانده‌اند قسم حضرت عباس جریانی را که گرای تحریم به امریکا می‌دهد باور کنند یا دم خروسشان را و جالب‌تر آنکه همین افرادی که با “دروغ بزرگ” مدیرعامل غیربومی سعی دارند مدیرعامل جوان بومی را به خاک و خون بکشند در مقابل دیگر انتصابات غیربومی ساکت‌اند و این خود نشانه ایست بر نیت این جریان خاص. این افراد با ” پررویی نجومی ” و جلو انداختن “زرد نویسان ” به دنبال تشنج در فضای شهر بوده و این هدف را به هر بهانه‌ای دنبال می‌کنند و اکنون‌که معامله پشت پرده سرانشان به بار ننشسته دستور “بحران سازی به هر صورتی ” را گرفته‌اند و همه میدانیم که پیشرفت در سایه آرامش رقم خورده و در میان بحران مردم تنها قربانیان هستند.

هیئت تحریریه صبح بافق

ارسال دیدگاه