پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل شرکت نوظهور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار، مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، مدیران و معاونین شرکت و اعضای شورای شهر بافق در محل سالن همایش های های آهنشهر برگزار شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر امام جمعه بافق گفت: مدتی است یک مدل اقتصادی جدید را در شهرستان پیشنهاد و دنبال می کنیم که اتفاق بیفتد و آن هم این است که سهمی از صنعت و معدن از اقتصاد نصیب و عاید همه مردم شود.

وی در ادامه افزود: یکی از مدل های خوب اقتصادی که باید رخ دهد مدل تعاونی هاست که مردم سرمایه گذار باشند و  فایده آن هم این است که سرمایه مردم در کار اقتصادی مفید قرارو عاید آن هم برای مردم است. شرکت نوظهور که قرار است کارهای اقتصادی بزرگی را انجام و نیاز به سرمایه گذار دارد بخشی از این سرمایه گذاری خود را  برای مردم شهرستان قرار دهد.

سعادت فر به مشکل مالی مجموعه های فرهنگی شهرستان اشاره و بیان داشت: یک سری از مجموعه های فرهنگی در شهرستان هستند که برای هزینه های فرهنگی همیشه با مشکل مالی مواجه و توقع دارند شرکت ها و معادن در قالب مسئولیت های اجتماعی کمک کنند، اما اگر این مدل جدید اتفاق و خود مجموعه های فرهنگی سرمایه گذاری و سهام دار مجموعه و یک انتفاعی ببرند و بخش دیگری هم اعطای تسهیلات قرض الحسنه است تا برای همیشه مشکلات این مجموعه ها حل شود. امام جمعه بافق در پایان تصریح کرد: یکی از مقوله هایی که باید به آنها توجه شود مقوله اقتصاد فرهنگی است، تا چه زمانی باید فرهنگ‎مان از جهت اقتصادی فقیر  و تا چه زمانی فرهنگ ما باید برای حل مشکلات اقتصادی خود تکدی گری کند و چرا فرهنگ ما نباید در حوزه اقتصاد غنی  باشد؟

انتهای پیام

ارسال دیدگاه