پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح های شرکت سنگ آهن که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار یزد برگزار شد گفت: با همراهی معاون استاندار چند مجموعه را افتتاح و کلنگ زنی کردیم که درمجموع پروژه هایی که بهره برداری یا کلنگ زنی شد ۴۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده  و بالغ بر ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم درمنطقه ایجاد اشتغال می کند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مکزی ایران بافق به طرح های افتتاح و کلنگ زنی شده اشاره و بیان داشت: این پروژه ها شامل تعمیرگاه مرکزی و انبارهای شرکت، در حوزه ورزش افتتاح و کلنگ زنی زمین ورزشی، در حوزه فاضلاب هم بخش نهایی فاضلاب و توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک های مومنانه برای نیازمندان از برنامه های امروز بود. در ادامه در بهار سال آینده هم برنامه های کلنگ زنی و افتتاح و تکمیل طرح ها را خواهیم داشت.
مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و حمایت از کارکنان دولت در خصوص راه اندازی پست برق شرکت در سال آینده بیان داشت:  در حوزه فنی برق دار کردن پست برق شرکت را داریم که یک مسئله جدی برای کارخانه گندله سازی است و از موضوعاتی بوده که چندین سال است به مشکل برخورد کرده که تیم فنی ما سه شیفت در حال فعالیت هستند و امیدواریم در بهار امسال به بهره برداری برسد.

مهندس حمیدیان در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی کلنگ زنی و افتتاحیه و در حوزه فرآوری و توسعه فنی هم کلنگ زنی را در فصل بهار خواهیم داشت.
انتهای پیام/ 

ارسال دیدگاه