پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل شرکت نوظهور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار، مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، مدیران و معاونین شرکت و اعضای شورای شهر بافق در محل سالن همایش های های آهنشهر برگزار شد.

عبدالرضا محمودی پور مدیرعامل جدید شرکت نوظهور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد: تقدیر اللهی بر این است که یک تجربه بیش از سه دهه در مجموعه صنعت و معدن را همراه خود به شهرستان بیاوریم و در خدمت این مجموعه باشیم.

وی در ادامه افزود: سهامدارن شرکت نوظهورعمده سهام آن مربوط به دوشرکت صندوق بازنشستگی خاص است. مجموعه غدیر که مربوط به صندوق بازنشستگی لشکری که رزمندگان دیروز و امروز هستند و هر امنیتی و ارامشی که در کشور داریم مدیون این عزیزان هستیم ، بخش دیگری هم مربوط به صندوق بازنشستگی فولاد است که باید از آنها حمایت شود و ۲۰ درصد باقیمانده هم متعلق به یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی است. این ترکیب سهامداری مسئولیت ما و همه همکاران و سهامداران را بسیار سنگین می کند.

مدیرعامل شرکت نوظهور به تازه کار بودن این شرکت اشاره و بیان داشت: این شرکت یک شرکت نوپا و تازه فعالیت خود را شروع کرده و با توجه به سوابقی که در صنعت فولاد کشور دارم می طلبد با توجه به وجود سنگ آهن، گندله سازی، کنسانتره و آهن اسفنجی در این منطقه بتوان از طرح های به روز و تکنولوژی جدید استفاده و محصولی را تولید کرد که ارزش افزوده بسیار بالا داشته باشد.

محمودی پور ادامه داد: شهرستان بافق این پتانسیل را دارد که با رویکرد جلوگیری از الاینده های زیست محیطی و توسعه پایدار و با نگاه به آینده مجموعه هایی را آورد که این سنگ با ارزش تبدیل به محصول ورق شود. این یک فرصتی است که با کمک سهامداران باید اتفاق بیفتد و این همدلی در بدنه سهامداران عمده شرکت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نوظهور در پایان تصریح کرد: در کنار این سرمایه گذاری هر مجموعه صنعتی که فعالیت می کند یک سری عوارض برای محیط زیست و اجتماع دارد و باید نگاه اجتماعی به این موضوع داشت و با یک مدل اقتصادی خیلی خوب بتوان در خدمت اجتماع و باعث رشد و توسعه منطقه و شهرستان باشد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه