پایگاه خبری صبح بافق

۲۸ مهر ۱۴۰۳

اخبار روز

صبح بافق؛

زخم دیگری بر پیکر بی جان تئاتر بافق

در ساعات آغازین ششمین روز از بهار قرن جدید پوستری مشاهده کردیم که با هیچ مدیوم و موقعیتی در ذهنمان جای نگرفت و قابل حلاجی نبود چرا که این فاجعه با همکاری رئیس اداره مربوطه در حال رخ دادن است.

رئیس همان اداره ای که در برابر مطالبات هنرمندان در قالب تریبون آزاد ارزشی قائل نشد و هیچ پاسخی نداد.

خدمت آقای ارجمند عارضیم داشتن بینش بحران محور، به توانایی فکر کردن در مورد سناریوی انجام شده و بدترین حالت‌های قابل وقوع و در عین حال ارائه راه حل‌های بیشمار نیاز دارد که متاسفانه در شیوه مدیریت شما به چشم نمی آید و صرفا برای پر کردن رزومه خود دست به هر کار درست و نادرستی میزنید بی آنکه به سرانجام آن فکر کنید.

جناب آقای ارجمند مگر سالن نمایشی پلاتو به درستی ساخته و تجهیز شده که اکنون نام آن را به یدک میکشید ؟مگر پلاتو و مجموعه ی ارشاد افتتاح شده که اهالی هنر و مردم شریف از آن بیخبرند؟مگر نسبت به استاندارد سازی پلاتو اقدامات لازم صورت گرفته که مجوز اجرای نمایشگاه کذایی و بی خود عکس و پوستر را صادر فرمودید؟

در اخبار و رسانه ها منتشر شد که با دستور استاندار محترم ۵۰٪ از هزینه استاندارد سازی و تکمیل مجموعه توسط شرکت سنگ آهن و الباقی توسط فرمانداری پرداخت شود اما گویا شما مایل هستید این دستور را نادیده گرفته و نامه اعمال مدیریتی خود را سنگین تر کنید.

همانگونه که در قرآن کریم آمده است:

“تُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ”

عزت و ذلت دست خداست پس برای خودشیفتگی در برابر مقامات ارشد دست به هر کاری نزنید.

از طرف جمعی از هنرمندان

ارسال دیدگاه