پایگاه خبری صبح بافق

۱ آبان ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ با فرا رسیدن نهم ذی حجه روز عرفه، مردم مومن و دارالشجاعه شهرستان بافق  با حضور گسترده و پرشور خود در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و روستاهای بخش مرکزی دعای پرفیض عرفه را به یاد دعای امام حسین(ع) در صحرای عرفات، قرائت کردند.

عاشقان و دلدادگان در این روز که دعا به استجابت نزدیک‌تر است، با دل‌های مشتاق و چشمان اشک‌بار، حمد و سپاس نعمت‌های فراوان خداوند را به جای آورده و با یادآوری مشکلات و تب‌وتاب‌های زندگی، برای جلب رحمت الهی و طلب آرامش و عافیت، دست های دعا را به آسمان گشودند.

چراکه در این روز درهای رحمت الهی بر روی همه بندگان گشوده است.

مردم ولایتمدار شهرستان بافق به یاد زمزمه‌های عارفانه و عاشقانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همنوا با امام زمان(عج) دعای عرفه را قرائت کردند و با تضرع و استغاثه به درگاه الهی، فرج حضرت ولی عصر(عج)، سلامتی بیماران و رفع مشکلات و گرفتاری‌ها را از خداوند منان طلب کردند.

مراسم دعای عرفه طی دو سال گذشته تحت تاثیر شیوع کرونا بود و در برخی محافل با رعایت نکات بهداشتی برگزار و در برخی اماکن نیز بدون حضور جمعیت و مجازی برپا شد و امسال با فروکش کردن این بیماری منحوس، قرائت دعای معنوی و پرفیض عرفه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم دعای عرفه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با مداحی حاج مهدی آینه برگزار شد. انتهای پیام/

ارسال دیدگاه