پایگاه خبری صبح بافق

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اخبار روز

به گزارش صبح بافق؛ دکتر عمرانی معاون دادستانی کل کشور در بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق  گفت: هدف از بازدید این معدن به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ، بررسی مشکلات و نقاط ضعف و قوت آن بود.
وی در ادامه افزود: این بازدیدها به سبب سیاست های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری می باشد که جزء کارهای مستمر این نهاد بوده و  در همین راستا از مراکز مختلف و کارخانجات و بنگاه‌های اقتصادی کشور بازدید می کنیم.
معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: جلسات خیلی خوبی با مدیران مجموعه داشتیم و صحبت ها و مشکلات آنها را شنیدیم که بخشی از مشکلات در استان قابل حل و بخشی از آنها هم از طریق مرکز و مقامات و مسئولین حل می شود.
دکتر عمرانی ابراز امیدواری کرد:  طرح های توسعه ای که مدیران این مجموعه برای ما توضیح دادند هم مواد اولیه آن با شرایط استخراج به موقع فراهم و هم اینکه خوراک لازم برای تولیدات محصولات اولیه فولادی که نیاز کشور بوده و می تواند یکی از منابع مهم صادرات و درآمد ارزی باشد با رفع این موانع محقق خواهد شد.
معاون دادستان کل کشور در پایان عنوان داشت: عمده حضور ما در مجموعه ها و بنگاه‌های اقتصادی در جهت رفع موانع و مشکلات آنها بوده و این مستلزم کارهای کارشناسی در مرکز و ارجاع آن به کارشناسان مربوطه است و قول می دهیم تا با تمام توان این کار را انجام داده و کوتاهی نمی کنیم  و امیدواریم نتیجه بخش باشد.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه